Κατάλογος σελίδων BIOTEYMA_blog ΒΙΟΤΕΥΜΑ Τρόπος Ζωής Ποιότητα Ζωής: ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ
Τι είναι βιολογική Γεωργία;;;

Με απλά λόγια, η βιολογική γεωργία είναι ένα αγροτικό σύστημα διαχείρισης το οποίο παρέχει στον καταναλωτή φρέσκα, γευστικά, αυθεντικά τρόφιμα, χωρίς υπολείμματα φυτοφαρμάκων ενώ ταυτόχρονα σέβεται την ισορροπία των οικοσυστημάτων.

Παρασκευή, 3 Οκτωβρίου 2014

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ

Ο  Δήμος Αγίας Χαϊδαρίου και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (διά της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης) συνεχίζουν επιτυχώς τη λειτουργία του Κ.Δ.Β.Μ του Δήμου Χαϊδαρίου  στο οποίο θα υλοποιηθούν εκπαιδευτικά προγράμματα Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων με εκπαιδευτικές δράσεις ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ &  ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ.
Στο Κ.Δ.Β.Μ του Δήμου Χαϊδαρίου μπορούν να δημιουργηθούν τμήματα για τα ακόλουθα προγράμματα:
 Α. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ:
.

Α/Α
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
ΩΡΕΣ
1
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

1.1
Καινοτομία – Επιχειρηματικότητα – Διοίκηση Επιχειρήσεων
25

1.2
Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
50
  1.3
Επιχειρηματικότητα και Τουριστική – Πολιτιστική Ανάπτυξη
25
 1.4
Αγροτική Επιχειρηματικότητα-Marketing Αγροτικών Προϊόντων
25
 1.5
Βιολογικά Προϊόντα: Παραγωγή –Πιστοποίηση- Διάθεση
25
1.            1.6
Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα – e-επιχειρείν
25
1.7
Πράσινη Επιχειρηματικότητα
25
1.8
Δημιουργώ τη δική μου επιχείρηση
25
1.9
Σύγχρονες Τραπεζικές Συναλλαγές
25
1.10
Υπολογίζοντας τις δαπάνες του νοικοκυριού
25
1.11
Συμβουλευτική σταδιοδρομίας
25
1.12
Επαγγελματική ενεργοποίηση ανέργων γυναικών
25
2
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

2.1
Περιβάλλον και καθημερινή ζωή
25
2.2
Γεωργία και φυσικοί πόροι
25
2.3
Συλλογικές περιβαλλοντικές δράσεις
25
2.4
Οικολογικές λύσεις για το σπίτι
25
2.5
Προστασία και Δικαιώματα καταναλωτή
25
2.6
Ασφάλεια-Ποιότητα Τροφίμων
25
2.7
Αστικοί Λαχανόκηποι
25
2.8
Πρακτικές συμβουλές (υγιεινής) διατροφής
25
2.9
Αγωγή Υγείας – Πρώτες βοήθειες
25
2.10
Διαμόρφωση και διακόσμηση εσωτερικών χώρων
25
2.11
Υγιεινή και Ασφάλεια Τροφίμων
15
3
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ

3.1
                  Επεξεργασία Κειμένου  - Διαδίκτυο (I)
50
3.2
Υπολογιστικά Φύλλα – Παρουσιάσεις (II)
50
3.3
        Βάσεις Δεδομένων – Εξειδικευμένα Θέματα (III)
50
3.4
Διαδικτυακά εργαλεία και υπηρεσίες στην καθημερινή ζωή
   25
3.5
Ηλεκτρονικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media)
25
3.6
Δημιουργία Ιστοσελίδας
50
3.7
Ηλεκτρονική Εφημερίδα
50
3.8
Νέες τεχνολογίες στην Τρίτη Ηλικία
25
4
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΩΡΕΣ
4.1
Ελληνικό Αλφαβητικό σύστημα
25
4.2
Βελτιώνω την ορθογραφία μου
25
4.3
Σύνταξη εγγράφων – φορμών
50
4.13
Βασικά Αγγλικά Α1
50
4.14
Βασικά Αγγλικά Α2
50
4.4
Αγγλικά για το χώρο εργασίας
25
4.5
Αγγλικά για τον τουρισμό
25
4.15
Βασικά Γαλλικά Α1
50
4.16
Βασικά Γαλλικά Α2
50
4.6
Γαλλικά για τον τουρισμό
25
4.17
Βασικά Γερμανικά Α1
50
4.18
Βασικά Γερμανικά Α2
50
4.7
Γερμανικά για τον Τουρισμό
25
4.19
Βασικά Ιταλικά Α1
50
4.20
Βασικά Ιταλικά Α2
50
4.8
Ιταλικά για τον Τουρισμό
25
4.9
Ισπανικά για τον Τουρισμό
25
4.10
Ρωσικά για τον τουρισμό
25
4.11
Κινεζικά για τον τουρισμό
25
4.12
Τουρκικά για τον Τουρισμό
25
5
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
ΩΡΕΣ
5.1
Διαχείριση εργασιακού άγχους / Εναρμόνιση επαγγελματικής και
Προσωπικής ζωής
25
5.2
Αποτελεσματική συνεργασία στον εργασιακό χώρο
25
5.3
Αποτελεσματική ηγεσία στην εργασία
25
5.4
Διαχείριση χρόνου
25
5.5
Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων
25
5.6
Επικοινωνία και δυναμική της ομάδας
25
5.7
Εθελοντικές δράσεις στην τοπική κοινωνία
25
5.8
Αποτελεσματική επικοινωνία με φορείς και υπηρεσίες
50
5.9
Αντιμετώπιση της κοινωνικής κρίσης στην καθημερινή ζωή
25
6
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ

6.1
Ιστορία της Τέχνης
25
6.2
Εικαστικό Εργαστήρι
50
6.3
Φωτογραφία
25
6.4
Κινηματογράφος
25
6.5
Εργαστήρι δημιουργίας βίντεο
50
6.6
Θεατρικό εργαστήρι (ανεβάζω τη δική μου παράσταση)
50
6.7
Εργαστήρι μουσικής
50
6.8
Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής
50
6.9
Αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς
25
6.10
Τοπική Ιστορία
25
6.11
Λαογραφία: Παραδοσιακός Πολιτισμός
25
7
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΜΑΔΩΝ

7.1
Μετανάστες – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή
25
7.2
Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες Ι
50
7.3
Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ
50
7.4
Τσιγγάνοι – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή  
25


 Β. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ:




ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
ΩΡΕΣ
8.47
Ιστορία του Διομήδειου κήπου  Χαϊδαρίου
25
28
Εκμάθηση γραφής BRAILLE σε άτομα με προβλήματα όρασης
25
23
Κατανοώ το φορολογικό σύστημα και φτιάχνω τη φορολογική μου δήλωση
12

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

1
Εθελοντισμός: Διαχείριση Κινδύνων, Κρίσεων, Εκτάκτων αναγκών στην τοπική κοινωνία
25
2
Εθελοντισμός: Πυρκαγιές-Πλημμύρες
25
3
Εθελοντισμός: Σεισμοί
25
10
Υγεία και εναλλακτικές θεραπείες
25
21
Αρωματικά –Φαρμακευτικά Φυτά
25
32
Αρχιτεκτονική κήπων
25
6
Εναλλακτικές μορφές τουρισμού: Θρησκευτικός, Πολιτιστικός  τουρισμός
12
34
Τοπική κοινότητα μάθησης: Λέσχη λογοτεχνίας
25
35
Τοπική κοινότητα μάθησης: Λέσχη θεάτρου
25
17
Εργαστήρι Μαγειρικής με παραδοσιακές συνταγές
35
12
Εργαστήρι Ζαχαροπλαστικής με παραδοσιακές συνταγές
35
16
Υγιεινή και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
15
36
Προληπτική ιατρική για την Τρίτη Ηλικία
25
40
Τοπική αυτοδιοίκηση και πολίτης: Υποχρεώσεις και δικαιώματα των κατοίκων τοπικής κοινωνίας
25
 
Τα τμήματα καταρτίζονται με βάση τον αριθμό (μέγιστος 20 ελάχιστος 8)  των αιτήσεων, που έχουν υποβληθεί για κάθε πρόγραμμα εκπαίδευσης.
Θα υπάρχει σειρά προτεραιότητας με βάση την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης.

Για πληροφορίες και εγγραφές απευθυνθείτε στο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Χαϊδαρίου
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 2105822346,2105980511

Κατεβάστε εδώ την αίτηση (word)



Προσθέστε το σχόλιό σας…. την άποψή σας …
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

πειτε την γνώμη σας .....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το Biotevma.blogspot.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια των επισκεπτών. Ο σχολιαστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για οποιοδήποτε περιεχόμενο καθιστά διαθέσιμο μέσω του συστήματος σχολιασμού.