Κατάλογος σελίδων BIOTEYMA_blog ΒΙΟΤΕΥΜΑ Τρόπος Ζωής Ποιότητα Ζωής: «Η ορειβασία απαιτεί Θέληση και Τόλμη …..» Ένα άρθρο από το website του ΕΟΣ Καλαμάτας
Τι είναι βιολογική Γεωργία;;;

Με απλά λόγια, η βιολογική γεωργία είναι ένα αγροτικό σύστημα διαχείρισης το οποίο παρέχει στον καταναλωτή φρέσκα, γευστικά, αυθεντικά τρόφιμα, χωρίς υπολείμματα φυτοφαρμάκων ενώ ταυτόχρονα σέβεται την ισορροπία των οικοσυστημάτων.

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

«Η ορειβασία απαιτεί Θέληση και Τόλμη …..» Ένα άρθρο από το website του ΕΟΣ Καλαμάτας


photo: www.eoskal.gr
Τα ύδατα της Στύγας και τα "κομάντο" του ΕΟΣ!!!

Η ανάβαση στη Στύγα και η διάσχιση όλων των υψηλών κορυφών του Χελμού μέσα από μια διαφορετική ματιά. Απολάυαστε τις φωτογραφίες και το βίντεο της ανάβασης.

…θα τα καταφέρω; δε θα τα καταφέρω;

Ύδατα Στυγός: μια «δύσκολη» εξόρμηση
     Το πρόγραμμα έλεγε: «Πεζοπορία Ύδατα Στυγός». Πάνω από 10 ώρες πορείας και βαθμός δυσκολίας πάνω από 3 (+++). Φάνταζε ακατόρθωτο για τα δεδομένα μου. Είμαι καινούργια στο σύλλογο, γνώριζα το βαθμό δυσκολίας της πορείας, γιατί είχα κάνει τη μισή διαδρομή (Αστεροσκοπείο - Ύδατα Στυγός - ψηλή κορυφή –Νεραϊδόραχη). Από Νεραϊδόραχη είχα δει το χωριό Περιστέρα από όπου θα ξεκινούσαμε, κι ότι η ανάβαση είχε πολλές δυσκολίες.
photo: www.eoskal.gr
Παρόλο που σκεπτόμουν ότι μπορεί και να μην τα καταφέρω, ήθελα να δοκιμάσω τα όρια και τις αντοχές μου, αλλά να μην φέρω και σε δύσκολη θέση την ομάδα. Το συζήτησα με τον Χαράλαμπο που ερχόμαστε μαζί από το Ν. Ηλείας ο οποίος με έχει δει σε πεζοπορίες με τον Ε.Ο.Σ. Καλαμάτας, με ενθάρρυνε και μου είπε να το επιδιώξω. Ενώ το είχα αποφασίσει ξαναέμπαινα στο δίλλημα αν μπορώ ή όχι, το συζήτησα με κάποιους φίλους που κάνουν ορειβασία και έχουμε κάνει μαζί κάποιες εξορμήσεις και μου πρότειναν να το δοκιμάσω.
    Τελικά είπα: θα πάω και το πολύ, πολύ να μην κάνω όλη την πορεία, αφού θα υπήρχαν άτομα που θα έκαναν μέρος της.
Την Κυριακή το πρωί παίρνοντας πρωινό και περιμένοντας το βανάκι να μας κατεβάσει στο σημείο από όπου θα ξεκινούσαμε, ανέφερα ξανά σε μέλη του συλλόγου την αγωνιά μου για την πορεία και σχετικά με τον αν θα τα κατάφερνα. Αυτοί με ενθάρρυναν και μου είπαν ότι θα με βοηθούσαν να τα καταφέρω.
    Ξεκινήσαμε λοιπόν μέσα σ’ ένα καταπράσινο τοπίο, με τις ξεχωριστές ευωδίες στο ξύπνημα της φύσης. Η πορεία συνεχιζόταν ομαλά και ευχαρίστα μέχρι που βγήκαμε σ’ ένα ξέφωτο και κάναμε μικρή στάση για ξεκούραση. Στο σημείο αυτό θα επέστρεφαν πίσω δυο άτομα που δεν ήθελαν να συνεχίσουν. Εκεί ξαναμπήκα στο δίλλημα να γυρίσω πίσω ή να συνεχίσω. Και πάλι μέλη του συλλόγου μου είπαν: μην τα παράτας, έλα μαζί μας, θα τα καταφέρεις.
Τους εμπιστεύτηκα και συνέχισα την πορεία. Ώσπου ήρθε η στιγμή που φτάσαμε στο πιο δύσκολο και επικίνδυνο σημείο της διαδρομής. Εκεί τα είδα όλα!!! Είπα αποκλείεται να τα καταφέρω, δεν υπάρχει περίπτωση.
Ο Στέλιος και ο Κώστας που ήταν διπλά μου, μου είπαν έλα, θα σου τεντώσουμε εμείς το σκοινί. Κρατώντας το από τις δυο άκρες ο Στέλιος πέρασε πρώτος και έκανε πατήματα για να πατήσω επάνω.
Ο Κώστας από την άλλη μου πηρέ το σακίδιο και τα μπατόν, για να είμαι ελεύθερη και να μπορέσω να σταθεροποιηθώ. Με το που κάνω δυο βήματα και βλέπω ότι το έδαφος δεν είναι σταθερο, εκτος του ότι ήταν στενά, με όλο τον γκρεμό προς τα κάτω τρελάθηκα. Λέω πάει, αυτό ήταν δεν μπορώ να κάνω βήμα ούτε μπρος ούτε πίσω!!!!! Εκείνη τη στιγμή ως από μηχανής Θεοί, ήρθαν τα μεγάλα κομάντο του Ε.Ο.Σ. διπλά μου και κρατώντας με, δίνοντας μου θάρρος, δύναμη, εμψυχώνοντας με, ενώ παράλληλα βλέπω τον Μανώλη στην άκρη ενός βράχου με την κάμερα να προσπαθεί να αποθανατίσει την στιγμή.
Το τελευταίο μου φάνηκε πολύ αστείο και πέρασα χωρίς να καταλάβω!!!!!!!!!!!! Καλά, όταν το συνειδητοποίησα τι είχα κάνει.......δεν μπορώ να περιγράψω τα συναισθήματα μου.
photo: www.eoskal.gr
    Ευχαριστώ τα μέλη του συλλόγου για την βοήθεια τους, εύχομαι να είναι έτσι πάντα δυναμικοί, να οργανώνουν τέτοιες ωραίες εξορμήσεις και να βοηθούν αυτούς που χρειάζονται λίγη ώθηση για να τα καταφέρουν. Μετά η όλη συνεχεία της πορείας ήταν απίστευτα καταπληκτική που αποζημίωνε για όλες τις υπόλοιπες ταλαιπωρίες. Φτάνοντας δε στην κορυφή πανηγυρίσαμε για την επιτυχια.
    Συγχαρητήρια στον ΕΟΣ Καλαμάτας και ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Υ.Γ. Ελπίζω να μην έχω κουράσει με την περιγραφή.
Αθανασία Μαυροειδη

ΠΗΓΗ : eoskal.gr
            www.eoskal.gr


Προσθέστε το σχόλιό σας…. την άποψή σας …
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

πειτε την γνώμη σας .....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το Biotevma.blogspot.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια των επισκεπτών. Ο σχολιαστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για οποιοδήποτε περιεχόμενο καθιστά διαθέσιμο μέσω του συστήματος σχολιασμού.