Συγγραφείς στα θρανία και Γκαζόζα ΑΑΑ
Τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου στις 7 το απόγευμα στο Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης (Τριπόδων 23, Πλάκα) με αφορμή το νέο βιβλίο της Τζένης Κουτσοδημητροπούλου «Γκαζόζα Α.Α.Α.» (Ελληνοεκδοτική) θα πραγματοποιηθεί βιωματικό εργαστήριο για γονείς και εκπαιδευτικούς με θέμα την Ανακύκλωση.
Μαζί με τη συγγραφέα και τη Μηχανικό Περιβάλλοντος, Κάτια Μακρυνίκα από την NEST (Nature Environment Society Technology), θα μιλήσουμε για την ανακύκλωση στην πόλη μας, στο σχολείο, στο σπίτι μας, αλλά και πως θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε τη «Γκαζόζα A.A.A.» γι’ αυτόν τον σκοπό.
Ακόμη, θα γίνει αφήγηση του παραμυθιού και θα δημιουργηθούν ομάδες που θα χωρίσουν τα σκουπίδια από τα ανακυκλώσιμα υλικά. Θα αναδειχθούν επίσης τρόποι που μπορούμε να αξιοποιήσουμε ανακυκλώσιμα υλικά… παίζοντας!
Προσθέστε το σχόλιό σας…. την άποψή σας …
Τη Δευτέρα 24 Οκτωβρίου στις 7 το απόγευμα στο Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης (Τριπόδων 23, Πλάκα) με αφορμή το νέο βιβλίο της Τζένης Κουτσοδημητροπούλου «Γκαζόζα Α.Α.Α.» (Ελληνοεκδοτική) θα πραγματοποιηθεί βιωματικό εργαστήριο για γονείς και εκπαιδευτικούς με θέμα την Ανακύκλωση.
Μαζί με τη συγγραφέα και τη Μηχανικό Περιβάλλοντος, Κάτια Μακρυνίκα από την NEST (Nature Environment Society Technology), θα μιλήσουμε για την ανακύκλωση στην πόλη μας, στο σχολείο, στο σπίτι μας, αλλά και πως θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε τη «Γκαζόζα A.A.A.» γι’ αυτόν τον σκοπό.
Ακόμη, θα γίνει αφήγηση του παραμυθιού και θα δημιουργηθούν ομάδες που θα χωρίσουν τα σκουπίδια από τα ανακυκλώσιμα υλικά. Θα αναδειχθούν επίσης τρόποι που μπορούμε να αξιοποιήσουμε ανακυκλώσιμα υλικά… παίζοντας!
Προσθέστε το σχόλιό σας…. την άποψή σας …
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
πειτε την γνώμη σας .....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το Biotevma.blogspot.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια των επισκεπτών. Ο σχολιαστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για οποιοδήποτε περιεχόμενο καθιστά διαθέσιμο μέσω του συστήματος σχολιασμού.