Κατάλογος σελίδων BIOTEYMA_blog ΒΙΟΤΕΥΜΑ Τρόπος Ζωής Ποιότητα Ζωής: Πρωϊνά Κυριακής στο Μουσείο Ορυκτολογίας-
Τι είναι βιολογική Γεωργία;;;

Με απλά λόγια, η βιολογική γεωργία είναι ένα αγροτικό σύστημα διαχείρισης το οποίο παρέχει στον καταναλωτή φρέσκα, γευστικά, αυθεντικά τρόφιμα, χωρίς υπολείμματα φυτοφαρμάκων ενώ ταυτόχρονα σέβεται την ισορροπία των οικοσυστημάτων.

Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2016

Πρωϊνά Κυριακής στο Μουσείο Ορυκτολογίας-

Πρόγραμμα για τις Κυριακές 3, 10 και 17 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016
Ο Διευθυντής του Μουσείου Ορυκτολογίας και Πετρολογίας Καθηγητής Αθανάσιος Κατερινόπουλος σας προσκαλεί:
Τις Κυριακές 3, 10 και 17 Απριλίου 2016 και ώρες 10:00 – 14:00, στην εκδήλωση «Πρωινά Κυριακής στο Μουσείο Ορυκτολογίας».
Με εκπαιδευτικές δραστηριότητες και ξεναγήσεις δωρεάν για όλη την οικογένεια. Για να γνωρίσουμε μικροί και μεγάλοι από κοντά τον υπέροχο κόσμο των ορυκτών και των πετρωμάτων. Να μαγευτούμε από την ομορφιά των πολύτιμων λίθων και τον φθορισμό των ορυκτών, την ιδιαιτερότητα των μετεωριτών και τα μυστικά των ηφαιστείων.
Με διαδραστικά παιχνίδια, οι μικροί μας φίλοι επισκέπτες, θα συμμετάσχουν σε ένα πανηγύρι ανακαλύψεων και περιπέτειας. Θα πειραματισθούν με τις ιδιότητες των κρυστάλλων, θα ανακαλύψουν την άγρια ομορφιά των ηφαιστείων και θα νιώσουν τον πυρετό του χρυσού όπως οι πρώτοι χρυσοθήρες, ψάχνοντας στην άμμο για να βρουν τους κρυστάλλους που θα πάρουν μαζί τους.
Παράλληλα, θα πραγματοποιηθεί η ομαδική έκθεση τέχνης MinerARt, με έργα δέκα Ελλήνων καλλιτεχνών, εμπνευσμένα από την κρυσταλλική δομή, τα σαγηνευτικά χρώματα και την εκτυφλωτική λάμψη των δειγμάτων του Μουσείου.
Το επιστημονικό επιτελείο του Μουσείου οργανώνει το διαδραστικό και εκπαιδευτικό υπόβαθρο αυτής της εκδήλωσης. Την έκθεση επιμελείται η μουσειολόγος Ευτυχία Καλοχαιρέτη.
Είσοδος και συμμετοχή στις δράσεις: ΔΩΡΕΑΝ για όλη την οικογένεια.
Μουσείο Ορυκτολογίας & Πετρολογίας
 Ισόγειο Τμήματος Γεωλογίας & Γεωπεριβάλλοντος, Πανεπιστημιούπολη Ζωγράφου.
Είσοδος από κεντρική πύλη, επί της οδού Ούλωφ Πάλμε.
Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στις δράσεις, καθημερινά 09:00 – 15:00, στα τηλέφωνα:
210-7274112 και 7274180
 e-mail : mineralmuseum@geol.uoa.gr
http://museums.geol.uoa.gr/mineralogy
www.facebook.com/MineralogyAndPetrologyMuseum

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1`' Κυριακή ( 3 Απριλίου)
10:00 Εγκαίνια Έκθεσης Τέχνης MinerARt
10:30 Εκπαιδευτική δράση: «Χρωματίζω τα Ορυκτά»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήνι των κρυστάλλων»
11:00 Ξενάγηση στο Μουσείο: Μετεωρίτες-Φθορίζοντα-Πολύτιμοι Λίθοι-Ηφαίστεια-Χρήσεις ορυκτών στην καθημερινή ζωή
Εκπαιδευτική δράση: «Φτιάχνω τη δική μου Γη»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήγι των κρυστάλλων»
11:30 Εκπαιδευτική δράση: «Ο κύριος Λαγούμης και τα Ορυκτά του»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήνι των κρυστάλλων»
12:00 Εικαστικό Δρώμενο: Γλυπτά καραμέλας από τον γλύπτη Χρήστο Σκούρτη
Εκπαιδευτική δράση: «Χρωματίζω τα Ορυκτά»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήνι των κρυστάλλων»
12:30 Εκπαιδευτική δράση: «φτιάχνω τη δική μου Γη»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήγι των κρυστάλλων»
13:00 Ξενάγηση στο Μουσείο: Μετεωρίτες-Φθορίζοντα-Πολύτιμοι Λίθοι-Ηφαίστεια-Χρήσεις ορυκτών στην καθημερινή ζωή
Εκπαιδευτική δράση: «Ανακαλύπτω το Θησαυρό της Γης στο Μουσείο»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήνι των κρυστάλλων»
13:30 Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήγι των κρυστάλλων»
Εκπαιδευτική δράση: «Χρωματίζω τα Ορυκτά»
Διαδραστικά Παιχνίδια:
«Χρωματίζω τα Ορυκτά»: Μια δημιουργική απασχόληση που εξασκεί τη μνήμη των παιδιών. Αφού γνωρίσουν ορισμένα εντυπωσιακά ορυκτά, καλούνται να τα ονομάσουν και να τα χρωματίσουν από μνήμης. (Ηλικία 4-8, Μέγιστος αριθμός παιδιών: 20, διάρκεια 30min) Υπεύθ: Το προσωπικό του Μουσείου και εθελοντές φοιτητές.
«Το κυνήγι των κρυστάλλων»: Οι μικροί μας εξερευνητές ψάχνουν να βρουν «χρυσό» με κόσκινα, μέσα σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο με νερό και άμμο, όπως ακριβώς έκαναν οι πρώτοι χρυσοθήρες στις όχθες των ποταμών. (Ηλικία 4-12, Μέγιστος αριθμός παιδιών: 12, διάρκεια 15min). Υπεύθ: Το προσωπικό του Μουσείου και εθελοντές φοιτητές.
«Φτιάχνω τη δική μου Γη»: Χρησιμοποιώντας διάφορα χρώματα πλαστελίνης, τα παιδιά φτιάχνουν τον πλανήτη μας, αποτυπώνοντας κάθε στρώμα με ένα χρώμα. (Ηλικία 5-10, Μέγιστος αριθμός παιδιών: 30, διάρκεια 30min). Υπεύθ: Το προσωπικό του Μουσείου και εθελοντές φοιτητές.
«Ο κύριος Λαγούμης και τα Ορυκτά του»: 0 τυφλοπόντικας Λαγούμης πραγματοποιεί ένα ταξίδι κάτω από την επιφάνεια της Γης και εντοπίζει κάποια ορυκτά. Μέσα από μία εκπαιδευτική και διασκεδαστική περιήγηση στο Μουσείο, τα παιδιά καλούνται να ταυτοποιήσουν και να κατηγοριοποιήσουν τα δείγματα και να γνωρίσουν τις ιδιότητές τους. (Ηλικία 5-7, Μέγιστος αριθμός παιδιών: 12, διάρκεια 90min). Υπεύθ: Γλ. Φραγκιαδάκη, Δ. Κλήμη, Μ. Χαχλιουτάκη, Δ. Κολιόπουλος (Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. Παν/μιο Πατρών).
«Ανακαλύπτω το Θησαυρό της Γης στο Μουσείο»: 'Ενα διαδραστικό παιχνίδι ερωτήσεων και απαντήσεων, με σκοπό την εξοικείωση των παιδιών με την ποικιλία και τις χρήσεις των ορυκτών, τη δράση του ενεργού ηφαιστείου της Σαντορίνης, τους μετεωρίτες, κ.ά. (Ηλικία 7-12, Μέγιστος αριθμός παιδιών: 30, διάρκεια 60min) Υπεύθ: Το προσωπικό του Μουσείου και εθελοντές φοιτητές.

Πρόγραμμα 2ης Κυριακής, 10 Απριλίου 2016! Σπεύσατε για δηλώσεις!!!!

2η Κυριακή (10 Απριλίου)
10:00 Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήγι των κρυστάλλων»
10:30 Εκπαιδευτική δράση: «Ανακαλύπτω το Θησαυρό της Γης στο Μουσείο»
Εκπαιδευτική δράση: «Ορυκτολόγος για μία μέρα»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήνι των κρυστάλλων»
11:00 Ξενάγηση στο Μουσείο: Μετεωρίτες-Φθορίζοντα-Πολύτιμοι Λίθοι-Ηφαίστεια-Χρήσεις ορυκτών στην καθημερινή ζωή
Εκπαιδευτική δράση: «Εργαστήρι Ορυκτολογίας»
Εκπαιδευτική δράση: «Χρωματίζω τα Ορυκτά»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήγι των κρυστάλλων»
11:30 Εκπαιδευτική δράση: «Ορυκτολόγος για μία μέρα»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήνι των κρυστάλλων»
12:00 Εκπαιδευτική δράση: «Ανακαλύπτω το θησαυρό της Γης στο Μουσείο»
Εκπαιδευτική δράση: «Χρωματίζω τα Ορυκτά»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήνι των κρυστάλλων»
12:30 Εκπαιδευτική δράση: «Εργαστήρι Ορυκτολογίας»
Εκπαιδευτική δράση: «Χρωματίζω τα Ορυκτά»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήνι των κρυστάλλων»
13:00 Ξενάγηση στο Μουσείο: Μετεωρίτες-Φθορίζοντα-Πολύτιμοι Λίθοι-Ηφαίστεια-Χρήσεις ορυκτών στην καθημερινή ζωή
Εκπαιδευτική δράση: «Ορυκτολόγος για μία μέρα»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήνι των κρυστάλλων»
13:30 Εκπαιδευτική δράση: «Χρωματίζω τα Ορυκτά» Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήγι των κρυστάλλων»

Διαδραστικά Παιχνίδια:
«Το κυνήγι των κρυστάλλων»: Οι μικροί μας εξερευνητές ψάχνουν να βρουν «χρυσό» με κόσκινα, μέσα σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο με νερό και άμμο, όπως ακριβώς έκαναν οι πρώτοι χρυσοθήρες στις όχθες των ποταμών. (Ηλικία 4-12, μέγιστος αριθμός παιδιών: 12, διάρκεια 15min). Υπεύθ: Το προσωπικό του Μουσείου και εθελοντές φοιτητές.
«Χρωματίζω τα Ορυκτά»: Μια δημιουργική απασχόληση που εξασκεί τη μνήμη των παιδιών. Αφού γνωρίσουν ορισμένα εντυπωσιακά ορυκτά, καλούνται να τα ονομάσουν και να τα χρωματίσουν από μνήμης. (Ηλικία 4-8, μέγιστος αριθμός παιδιών: 20, διάρκεια 30min) Υπεύθ: Το προσωπικό του Μουσείου και εθελοντές φοιτητές.
«Εργαστήρι Ορυκτολογίας»: Τα παιδιά, παίζοντας το ρόλο του μικρού Γεωλόγου, καλούνται να ανακαλύψουν ορισμένες από τις ιδιότητες των ορυκτών, όπως η λάμψη, η σκληρότητα, η γραμμή σκόνης κ.ά., χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία. (Ηλικία 7-12, μέγιστος αριθμός παιδιών: 12, διάρκεια 60 min). Υπεύθ: Ευτυχία Καλοχαιρέτη.
«Ανακαλύπτω το Θησαυρό της Γης στο Μουσείο»: Ένα διαδραστικό παιχνίδι ερωτήσεων και απαντήσεων, με σκοπό την εξοικείωση των παιδιών με την ποικιλία και τις χρήσεις των ορυκτών, τη δράση του ενεργού ηφαιστείου της Σαντορίνης, τους μετεωρίτες, κ.ά. (Ηλικία 7-12, μέγιστος αριθμός παιδιών: 30, διάρκεια 60min) Υπεύθ: Το προσωπικό του Μουσείου και εθελοντές φοιτητές.
«Ορυκτολόγος για μία μέρα»: Οι μικροί μας φίλοι, έχοντας μπροστά τους εντυπωσιακά δείγματα, μαθαίνουν πώς τα ορυκτά παίρνουν τις ονομασίες τους. Στη συνέχεια δημιουργούν το δικό τους πέτρωμα με μπογιές και βότσαλα και το ονοματίζουν. (Ηλικία 4-10, μέγιστος αριθμός παιδιών: 30, διάρκεια 30 min). Υπεύθ: Το προσωπικό του Μουσείου και εθελοντές φοιτητές.




3η Κυριακή (17Απριλίου)
10:00 Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήγι των κρυστάλλων»
10:30 Εκπαιδευτική δράση: «Ανακαλύπτω το θησαυρό της Γης στο Μουσείο»
Εκπαιδευτική δράση: «Ξυπνώντας ένα Ηφαίστειο!»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήγι των κρυστάλλων»
11:00 Ξενάγηση στο Μουσείο: Μετεωρίτες-Φθορίζοντα-Πολύτιμοι Λίθοι-Ηφαίστεια-χρήσεις ορυκτών στην καθημερινή ζωή Οικογενειακή
Εκπαιδευτική δράση: «Εργαστήρι Ορυκτολογίας» Εκπαιδευτική δράση: «Χρωματίζω τα Ορυκτά»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήγι των κρυστάλλων»
1130 Εκπαιδευτική δράση: « Ξυπνώντας ένα Ηφαίστειο!»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήγι των κρυστάλλων»
1200 Εικαστικό Δρώμενο: Γλυπτά καραμέλας από τον γλύπτη Χρήστο Σκούρτη
Εκπαιδευτική δράση: «Ανακαλύπτω το θησαυρό της Γης στο Μουσείο»
Εκπαιδευτική δράση: «Χρωματίζω τα Ορυκτά»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήγι των κρυστάλλων»
12:30 Οικογενειακή Εκπαιδευτική δράση: «Εργαστήρι Ορυκτολογίας»
Εκπαιδευτική δράση: «Χρωματίζω τα Ορυκτά»
Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήγι των κρυστάλλων»
13:00 Ξενάγηση στο Μουσείο: Μετεωρίτες-Φθορίζοντα-Πολύτιμοι Λίθοι-Ηφαίστεια-Χρήσεις ορυκτών στην καθημερινή ζωή
Εκπαιδευτική δράση: « Ξυπνώντας ένα Ηφαίστειο!» Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήνι των κρυστάλλων»
13:30 Εκπαιδευτική δράση: «Χρωματίζω τα Ορυκτά» Εκπαιδευτική δράση: «Το κυνήγι των κρυστάλλων»

Διαδραστικά Παιχνίδια:
«Χρωματίζω τα Ορυκτά»: Μια δημιουργική απασχόληση που εξασκεί τη μνήμη των παιδιών. Αφού γνωρίσουν ορισμένα εντυπωσιακά ορυκτά, καλούνται να τα ονομάσουν και να τα χρωματίσουν από μνήμης. (Ηλικία 4-8, Μέγιστος αριθμός παιδιών: 20, διάρκεια 30min) Υπεύθ: Το προσωπικό του Μουσείου και εθελοντές φοιτητές.
«Το κυνήγι των κρυστάλλων»: Οι μικροί μας εξερευνητές ψάχνουν να βρουν «χρυσό» με κόσκινα, μέσα σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο με νερό και άμμο, όπως ακριβώς έκαναν οι πρώτοι χρυσοθήρες στις όχθες των ποταμών. (Ηλικία 4-12, Μέγιστος αριθμός παιδιών: 12, διάρκεια i5min). Υπεύθ: Το προσωπικό του Μουσείου και εθελοντές φοιτητές.
«Ανακαλύπτω το θησαυρό της Γης στο Μουσείο»: "Ένα διαδραστικό παιχνίδι ερωτήσεων και απαντήσεων, με σκοπό την εξοικείωση των παιδιών με την ποικιλία και τις χρήσεις των ορυκτών, τη δράση του ενεργού ηφαιστείου της Σαντορίνης, τους μετεωρίτες, κ.ά. (Ηλικία 7-12, Μέγιστος αριθμός παιδιών: 30, διάρκεια 60min) Υπεύθ: Το προσωπικό του Μουσείου και εθελοντές φοιτητές.
«Εργαστήρι Ορυκτολογίας»: (Οικογενειακή εκπαιδευτική δραστηριότητα) Τα παιδιά και οι γονείς, παίζοντας το ρόλο του μικρού (αλλά και μεγάλου!) Γεωλόγου, καλούνται να ανακαλύψουν ορισμένες από τις ιδιότητες των ορυκτών, όπως η λάμψη, η σκληρότητα, η γραμμή σκόνης κ.ά., χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία. (Ηλικία 7-12, μέγιστος αριθμός παιδιών: 12, διάρκεια 60 min). Υπεύθ: Ευτυχία Καλοχαιρέτη.  
«Ξυπνώντας ένα ηφαίστειο!»: Εδώ, τα παιδιά μαθαίνουν πολλά για τα «τεράστια Θηρία» και παρακολουθούν αναπαράσταση έκρηξης ενός ηφαιστείου. Ακολουθεί χειροτεχνία, όπου οι μικροί μας φίλοι χρωματίζουν και δημιουργούν ένα χάρτινο τρισδιάστατο μοντέλο ηφαιστείου. (Ηλικία 4-12, Μέγιστος αριθμός παιδιών: 20, διάρκεια 30 min). Υπεύθ: Το προσωπικό του Μουσείου και εθελοντές φοιτητές.



Σημειώσεις:
  • Ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές στις ημερομηνίες και στο πρόγραμμα των εκδηλώσεων
  • Δυνατότητα πρόσβασης σε άτομα με ειδικές ανάνκες.
  • Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στα διαδραστικά παιχνίδια, στα τηλ.210-7274112, 210-7274180, μήνυμα στο inbox του μουσείου και στο facebook, καθημερινά 9:00 —15:00. 

Γενικά
Το Μουσείο στεγάζεται στο ισόγειο του τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος στην Πανεπιστημιούπολη και λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από 9.00 - 15.00.
Απαραίτητη η δήλωση συμμετοχής στις δράσεις,
καθημερινά 09:00 - 15:00, στα τηλέφωνα: 210-7274112 και 7274180

Για ομαδικές επισκέψεις θα πρέπει να προηγηθεί ειδοποίηση για τον προγραμματισμό της επίσκεψης στο τηλέφωνο 210 7274112. Ώρες επικοινωνίας 9:00 – 14:00.


Προσθέστε το σχόλιό σας…. την άποψή σας …
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

πειτε την γνώμη σας .....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το Biotevma.blogspot.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια των επισκεπτών. Ο σχολιαστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για οποιοδήποτε περιεχόμενο καθιστά διαθέσιμο μέσω του συστήματος σχολιασμού.