Κατάλογος σελίδων BIOTEYMA_blog ΒΙΟΤΕΥΜΑ Τρόπος Ζωής Ποιότητα Ζωής: Παρουσίαση βιβλίου-«Η εξαπάτηση» της Φαίης Κοκκινοπούλου στην Τεχνόπολη
Τι είναι βιολογική Γεωργία;;;

Με απλά λόγια, η βιολογική γεωργία είναι ένα αγροτικό σύστημα διαχείρισης το οποίο παρέχει στον καταναλωτή φρέσκα, γευστικά, αυθεντικά τρόφιμα, χωρίς υπολείμματα φυτοφαρμάκων ενώ ταυτόχρονα σέβεται την ισορροπία των οικοσυστημάτων.

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Παρουσίαση βιβλίου-«Η εξαπάτηση» της Φαίης Κοκκινοπούλου στην Τεχνόπολη

Η Φαίη Κοκκινοπούλου παρουσιάζει την Τετάρτη 1 Ιουλίου,το πρώτο της βιβλίο με τίτλο «Η εξαπάτηση  και άλλες μικροσκοπικές ιστορίες» (www.exapatisi.gr) από τις εκδόσεις Mamaya (www.mamaya.gr), στην Τεχνόπολη του δήμου Αθηναίων.
Τη συγγραφέα θα παρουσιάσει η Χριστίνα Μανιά, Υπεύθυνη εκδοτικού προγράμματος mamaya
Για το βιβλίο θα μιλήσει ο Π. Τατσόπουλος,  Συγγραφέας
Θα διαβάσει αποσπάσματα ο Αντώνης Καφετζόπουλος , Ηθοποιός
Την εκδήλωση θα χρωματίσει με μουσική τζαζ και δικές της συνθέσεις   η Δήμητρα Κοκκινοπούλου , Μουσικός –Συνθέτρια
Στο τέλος της εκδήλωσης η συγγραφέας θα συνομιλήσει με το κοινό και θα υπογράψει αντίτυπά του βιβλίου της.
Σχετικά με το βιβλίο:
Είκοσι επτά μικροσκοπικές ιστορίες. Απρόβλεπτες. Σκοτεινά πολύχρωμες. Συγκινητικά σκληρές. Μικροί ήρωες σε μεγάλες ζωές. Και το αντίθετο. Μία διεισδυτική ματιά στην ανθρώπινη συμπεριφορά. Μία αφήγηση απλή, σχεδόν παιδική. Εικόνες που μαγνητίζουν και σε ταξιδεύουν. Είκοσι επτά μικροσκοπικές ιστορίες. Τις διαβάζεις στη στιγμή. Τις σκέφτεσαι πολύ περισσότερο.
Πληροφορίες για τη συγγραφέα:
«Γεννήθηκα στην Αθήνα στις 23 Σεπτεμβρίου του 1967. Κανένα παγκόσμιο σημα- ντικό γεγονός δε συνέβη εκείνη την ημέρα, το έψαξα Ο πατέρας μου ειίναι από την Άμφισσα και το Γαλαξίδι, η μητέρα μου από την Πρίγκηπο, το μικρό διάσημο νησάκι στην Κωνσταντινούπολη της σημερινής Τουρκίας και η ανατροφή μου παραδέρνει από τα αλώνια στα σαλόνια. Με τα γαλλικά μου, τα αγγλικά μου, τα γερμανικά μου, πήγα έντεκα χρόνια σε ιδιωτικό σχολείο και την τελευταία χρονιά στο 15ο λύκειο Κυψέλης. Το δημόσιο σχολείο ταίριαζε καλύτερα στην ψυχοσύνθεσή μου.  Δεν είχα κλείσει τα δεκαοκτώ όταν έδωσα εξετάσεις στη Σχολή του θεάτρου τέχνης Κ. Κουν και πέρασα. Ασφυκτιούσα σε τόσο κλειστό και ελεγχόμενο περιβάλλον, αλλά τελικά αποφοίτησα τρία χρόνια αργότερα. Στα είκοσι δύο μου χρόνια κέρδισα το «τζόκερ», τον σύντροφο και πατέρα του παιδιού μου. Οι επιλογές μου στο θέατρο και στη ζωή υπήρξαν αλλοπρόσαλλες και ενδιαφέρουσες. Κάποια πράγματα θα ήταν καλύτερα να τα είχα αποφύγει, αλλά ποιος δεν το ’χει πει αυτό; Έγραφα και ζωγράφιζα από πάντα, όμως τα τελευταία χρόνια η ενασχόληση αυτή έγινε πιο σοβαρή και συνειδητή. Και αναγκαία. Αν είχα πολύ καλή φωνή, θα γινόμουν οπωσδήποτε τραγουδίστρια! Όταν μου λένε «μπράβο, δεν έχεις αλλάξει καθόλου!», εκνευρίζομαι. Τόσο κόπο έκανα να φτάσω ως εδώ και δεν έκανε διαφορά; Η Εξαπάτηση είναι το πρώτο μου βιβλίο. Δεν ξέρω τι θα γίνει στη συνέχεια...»
 «Τεχνόπολις» δήμου Αθηναίων- Κτίριο Νέο Υδαταέριο, Πωλητήριο: Πειραιώς 100, Γκάζι, 210 3475518, 210 3453548
press@athens-technopolis.gr , www.technopolis-athens.com
Ώρα έναρξης: 21.00


ΝΕΑ 30-6-2015 Ακυρώνεται η προγραμματισμένη παρουσίαση του βιβλίου «Η εξαπάτηση» της Φαίης Κοκκινοπούλου την 1 Ιουλίου στην Τεχνόπολη
«Ήθελα πολύ να γίνει η παρουσίαση του βιβλίου μου στην Τεχνόπολη. Σχεδιάσαμε με πολλή αγάπη και μεράκι τη βραδιά. Όμως η πραγματικότητα μας προσπερνά. Δυστυχώς η παρουσίαση πρέπει να ακυρωθεί για λόγους που όλοι αντιλαμβάνεστε. Σας ευχαριστώ και εύχομαι το καλύτερο για εμάς, τα παιδιά μας, το μέλλον μας.» Φαίη Κοκκινοπούλου

Προσθέστε το σχόλιό σας…. την άποψή σας …
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

πειτε την γνώμη σας .....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το Biotevma.blogspot.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια των επισκεπτών. Ο σχολιαστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για οποιοδήποτε περιεχόμενο καθιστά διαθέσιμο μέσω του συστήματος σχολιασμού.