Κατάλογος σελίδων BIOTEYMA_blog ΒΙΟΤΕΥΜΑ Τρόπος Ζωής Ποιότητα Ζωής: Θανάσης Τριαρίδης ΣΜΙΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΑΤΑΙΩΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ 24 σεμινάρια για τον κινηματογράφο
Τι είναι βιολογική Γεωργία;;;

Με απλά λόγια, η βιολογική γεωργία είναι ένα αγροτικό σύστημα διαχείρισης το οποίο παρέχει στον καταναλωτή φρέσκα, γευστικά, αυθεντικά τρόφιμα, χωρίς υπολείμματα φυτοφαρμάκων ενώ ταυτόχρονα σέβεται την ισορροπία των οικοσυστημάτων.

Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Θανάσης Τριαρίδης ΣΜΙΛΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΑΤΑΙΩΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ 24 σεμινάρια για τον κινηματογράφο

photo: J Black
Εκδόσεις Ευρασία ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Θανάσης Τριαρίδης
Σμιλεύοντας τον ματαιωμένο χρόνο - Σκηνές από την ιστορία του παγκόσμιου κινηματογράφου
Τέσσερις κύκλοι 24 συνολικά σεμιναρίων
Αθήνα, Νοέμβριος 2012 - Μάιος 2013
... κάθε Παρασκευή (18.00-20.30) πλην σπουδαστικών αργιών
από την 2η Νοεμβρίου 2012 μέχρι την 24η Μαΐου 2013
Πολυχώρος Άνεσις
(Δεύτερος όροφος θεάτρου Άνεσις, δεξιά είσοδος,
Κηφισίας 14, Αμπελόκηποι * στάση μετρό: Αμπελόκηποι).
Εγγραφές-πληροφορίες:
τηλ. 210 3614968 * fax: 210 3613581 (Εκδόσεις Ευρασία)
τηλ. 6937 160705 (Θανάσης Τριαρίδης)

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ
A. Μεγάλες χιμαιρες σε ασπρο και μαυρο

Ο κινηματογράφος στο πρώτο μισό του 20ού αιώνα (έξι δίωρα σεμινάρια --- 2 * 9 * 16 * 23 * 30 Νοεμβρίου * 7 Δεκεμβρίου 2012)
  • Α1. Ίσκιοι μες στο σκοτάδι: όταν το βλέμμα γίνεται τάφος (Μια εισαγωγή – οι απαρχές μιας καθολικής τέχνης)
  • Α2. Το σινεμά ως προπαγανδιστικό εθνοποιητικό έπος (Ντέιβιντ Γκρίφιθ, Σεργκέι Αϊζενστάιν, Αμπέλ Γκανς, Λένι Ρίφενσταλ)
  • Α3. Ανάμεσα στο γέλιο και το δάκρυ: η βουβή ψυχή απελευθερώνεται (Ο Τσάρλι Τσάπλιν, οι αδελφοί Μαρξ, ο Μπάστερ Κίτον και οι επίγονοι)
  • Α4. Σκοτεινά όνειρα, εκθαμβωτικοί εφιάλτες και μεγάλες χίμαιρες (Δημιουργοί της Κεντροευρώπης στο Μεσοπόλεμο: Φρ. Λανγκ, Γκ. Παμπστ, Φρ. Μουρνάου, Έρ. Στροχάιμ, Ζ. Ρενουάρ)
  • Α5. Το μεγάλης κλίμακας, ανθρωποποιητικό, λαϊκό έπος (Από το Όσα παίρνει ο άνεμος, την Καζαμπλάνκα και τον Μπεν Χουρμέχρι τον Γκάντι, τη Λίστα του Σίντλερ και τον Τιτανικό)
  • Α6. Η δημιουργία των νέων κανόνων (Τα νέα είδη: το western και το film noir)
Β. Το εποσ της μεταβαλλομενης συνειδησης
Ο αμερικάνικος κινηματογράφος από το 1940 μέχρι σήμερα (έξι δίωρα σεμινάρια --- 11 * 18 * 25 Ιανουαρίου * 1 * 8 * 15 Φεβρουαρίου 2013)
  • Β1. Rosebud: όπου ο Όρσον Ουέλς κυρώνει τον κινηματογράφο
  • Β2. Η συνείδηση ως ανθρώπινο πεπρωμένο (Φρανκ Κάπρα, Ηλίας Καζάν, Γουίλιαμ Γουάιλερ, Μπίλι Γουάιλντερ, Φρεντ Τσίνεμαν, Ντέιβιντ Λιν, Τζον Χιούστον)
  • Β3. Μάτια ερμητικά ανοιχτά: το παλίμψηστο σύμπαν του Στάνλεϊ Κιούμπρικ
  • Β4. Η συνείδηση ως δραματική συνθήκη (Σέρτζιο Λεόνε, Τζόζεφ Λόουζι, Τζον Κασαβέτης, Σαμ Πέκινπα, Άλαν Πάκουλα, Μάικλ Νίκολς, Τζον Σλέσινγκερ)
  • Β5. Στο μεταίχμιο της μοίρας και της βούλησης: το κινηματογραφικό έπος του Φράνσις Φορντ Κόπολα
  • 
    photo: J Black
    
  • Β6. Η συνείδηση ως δραματική διαφυγή  (Γούντι Άλεν, Μάρτιν Σκορτσέζε, Μίλος Φόρμαν, Στίβεν Σπίλμπεργκ, Όλιβερ Στόουν, Κλιντ Ίστγουντ, Κουέντιν Ταραντίνο)
Γ. Ο κινηματογραφοσ ως πολλαπλασιαστης των ιλιγγων
Τα αναδυόμενα κινηματογραφικά είδη (έξι δίωρα σεμινάρια --- 22 Φεβρουαρίου * 1 * 8 * 15 * 22 * 29 Μαρτίου 2013)
  • Γ1. Vertigo ή ο άνθρωπος στη δίνη της ψυχής:  όπου ο Άλφρεντ Χίτσκοκ επινοεί το θρίλερ
  • Γ2. Οι επίγονοι ενός είδους: ταινίες τρόμου, φρίκης, ζόμπι, splatter, gore (Ρ. Κόρμαν, Τζ. Ρομέρο, Ρ. Πολάνσκι, Ν. Ρεγκ, Γ. Φρίντκιν, Ντ. Λιντς,Μπράιαν ντε Πάλμα, Τζ. Κάρπεντερ, Ντάριο Αρτζέντο, Ν. Σιάμαλαν)
  • Γ3. Back to the future: η επιστημονική φαντασία  (Από την Οδύσσεια 2001 , το Alien και το Blade Runner μέχρι τον Πόλεμο των Άστρων και το Matrix)
  • Γ4. Τα κινούμενα σχέδια ως ακροκέραμο της ανθρώπινης πιθανότητας (Από τον Μίκι Μάους μέχρι τη Νεκρή Νύφη)
  • Γ5. Οι υπερήρωες της κυρίαρχης ιδεολογίας  (Τζέιμς Μποντ, Σούπερμαν, Ιντιάνα Τζόουνς, Μπάτμαν και οι άλλοι)
  • Γ6. Ο ερωτικός κινηματογράφος: βλέμματα επί των σωμάτων και το αντίστροφο (Τα ερωτικά μελοδράματα, η ηδονοβλεψία, η πορνογραφία)

Δ. Ιχνηλασίες των επερχομενων ανθισματων
Παγκόσμιοι δημιουργοί στο δεύτερο μισό του 20ού αιώνα (έξι δίωρα σεμινάρια --- 5 * 12 * 19 * 26 Απριλίου * 17 * 24 Μαΐου 2013)
  • Δ1. Η κινηματογραφική ποίηση ως αντι-Λόγος  (Λουίς Μπουνιουέλ, Kένζι Μιζογκούτσι, Ακίρα Κουροσάβα, Σεργκέι Παρατζάνοφ, Βιμ Βέντερς, Αμπάς Κιαροστάμι, Πέδρο Αλμοδοβάρ, Εμίρ Κουστουρίτσα, Ζαν-Πιερ Ζενέ)
  • Δ2. Ιταλικός νεορεαλισμός και ρωμαϊκή μαγεία  (Ρομπ. Ροσελίνι, Λουκ. Βισκόντι, Βιτόριο ντε Σίκα, Πιερ-Πάολο Παζολίνι, Φεντ. Φελίνι)
  • Δ3. Η γαλλική Nouvelle Vague και ο ευρωπαϊκός πολιτικός κινηματογράφος  (Φρανσουά Τριφό, Ζαν-Λικ Γκοντάρ, Αλέν Ρενέ, αδελφοί Ταβιάνι, Μικ. Αντονιόνι, Μπερ. Μπερτολούτσι, Ρ.-Β. Φασμπίντερ, Θ. Αγγελόπουλος)
  • Δ4. Μέσα στον σπασμένο καθρέφτη: το αίνιγμα της σωτηρίας και του χαμού  (Καρλ Ντράγιερ, Ρομπέρ Μπρεσόν, Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, Λαρς φον Τρίερ)
  • Δ5. Ο Stalker των επερχόμενων ανθισμάτων: ο Αντρέι Ταρκόφσκι και οι επίγονοι  (Αντρέι Ταρκόφσκι, Κριστόφ Κισλόφσκι, Ντάρεν Αρονόφσκι)
  • Δ6. Χρόνος κλεμμένος και χρόνος ανθισμένος: όπου ο τάφος ξαναγίνεται βλέμμα
 
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

πειτε την γνώμη σας .....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το Biotevma.blogspot.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια των επισκεπτών. Ο σχολιαστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για οποιοδήποτε περιεχόμενο καθιστά διαθέσιμο μέσω του συστήματος σχολιασμού.