Για μαθητές Α΄ – ΣΤ΄ Δημοτικού
Ώρες διεξαγωγής: Για Α’ Δημοτικού: 9.30 – 10.30 & 11.00 – 12.00
Για Β’-ΣΤ’ Δημοτικού: 9.30 – 11.00 & 11.30 – 13.00
Μήνες διεξαγωγής: Ιανουάριος– Μάιος 2011Το πρόγραμμα διεξάγεται παράλληλα σε 2 σχολικά τμήματα (4 σχολικά τμήματα ανά ημέρα) και μόνο σε σχολεία της Αθήνας και του Πειραιά.
Πρόκειται για μια συναρπαστική εμπειρία για τα παιδιά καθώς προσεγγίζουν το θέμα της αγοράς των αγαθών με βιωματικές διαδικασίες που περιλαμβάνουν παίξιμο ρόλων, κατασκευές και έρευνα. Πιο συγκεκριμένα:
Για Α’ & Β΄ Δημοτικού: «Οι αγορές της οικογένειας!»
Τα παιδιά προσεγγίζουν το θέμα της αγοράς αγαθών και στη συνέχεια ερευνούν διεξοδικότερα, μπαίνοντας σε παιχνίδι ρόλων μελών οικογένειας πώς να διαχειριστούν ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό. Επιπλέον, προσεγγίζουν την έννοια της αποταμίευσης ως μέσου απόκτησης αγαθών.
Για Γ’ & Δ’ Δημοτικού: «Ο δεκάλογος του καταναλωτή!»
Τα παιδιά συμμετέχουν σε παιχνίδι ρόλων ελεγκτών αγοράς και ερευνούν τα προϊόντα που διαθέτει το πολυκατάστημα που έχει στηθεί στην τάξη. Συμμετέχουν σε αξιολόγηση με σκοπό να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα καταναλωτικής συμπεριφοράς.
Για Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού: «Διεθνή Προβλήματα – Ομαδικές Λύσεις»
Τα παιδιά πραγματοποιώντας έρευνα σε έντυπο υλικό εντοπίζουν διεθνή οικονομικά προβλήματα. Γίνονται ενεργοί πολίτες και προτείνουν λύσεις ρεαλιστικές στα προβλήματα που έχουν εντοπίσει με βασικό στόχο την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση του κόσμου.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα υλοποιείται:
- σε 1 ημέρα
- σε 2 ημέρες (μεταξύ των οποίων θα μεσολαβεί το χρονικό διάστημα τουλάχιστον ενός μήνα) όπου τη 2η ημέρα το πρόγραμμα λειτουργεί ως συμπληρωματική αξιολόγηση.
Αφήστε τα σχόλια σας…. τις απόψεις σας …
Ώρες διεξαγωγής: Για Α’ Δημοτικού: 9.30 – 10.30 & 11.00 – 12.00
Για Β’-ΣΤ’ Δημοτικού: 9.30 – 11.00 & 11.30 – 13.00
Μήνες διεξαγωγής: Ιανουάριος– Μάιος 2011Το πρόγραμμα διεξάγεται παράλληλα σε 2 σχολικά τμήματα (4 σχολικά τμήματα ανά ημέρα) και μόνο σε σχολεία της Αθήνας και του Πειραιά.
Πρόκειται για μια συναρπαστική εμπειρία για τα παιδιά καθώς προσεγγίζουν το θέμα της αγοράς των αγαθών με βιωματικές διαδικασίες που περιλαμβάνουν παίξιμο ρόλων, κατασκευές και έρευνα. Πιο συγκεκριμένα:
Για Α’ & Β΄ Δημοτικού: «Οι αγορές της οικογένειας!»
Τα παιδιά προσεγγίζουν το θέμα της αγοράς αγαθών και στη συνέχεια ερευνούν διεξοδικότερα, μπαίνοντας σε παιχνίδι ρόλων μελών οικογένειας πώς να διαχειριστούν ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό. Επιπλέον, προσεγγίζουν την έννοια της αποταμίευσης ως μέσου απόκτησης αγαθών.
Για Γ’ & Δ’ Δημοτικού: «Ο δεκάλογος του καταναλωτή!»
Τα παιδιά συμμετέχουν σε παιχνίδι ρόλων ελεγκτών αγοράς και ερευνούν τα προϊόντα που διαθέτει το πολυκατάστημα που έχει στηθεί στην τάξη. Συμμετέχουν σε αξιολόγηση με σκοπό να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα καταναλωτικής συμπεριφοράς.
Για Ε’ & ΣΤ’ Δημοτικού: «Διεθνή Προβλήματα – Ομαδικές Λύσεις»
Τα παιδιά πραγματοποιώντας έρευνα σε έντυπο υλικό εντοπίζουν διεθνή οικονομικά προβλήματα. Γίνονται ενεργοί πολίτες και προτείνουν λύσεις ρεαλιστικές στα προβλήματα που έχουν εντοπίσει με βασικό στόχο την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση του κόσμου.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα υλοποιείται:
- σε 1 ημέρα
- σε 2 ημέρες (μεταξύ των οποίων θα μεσολαβεί το χρονικό διάστημα τουλάχιστον ενός μήνα) όπου τη 2η ημέρα το πρόγραμμα λειτουργεί ως συμπληρωματική αξιολόγηση.
Αφήστε τα σχόλια σας…. τις απόψεις σας …
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
πειτε την γνώμη σας .....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το Biotevma.blogspot.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια των επισκεπτών. Ο σχολιαστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για οποιοδήποτε περιεχόμενο καθιστά διαθέσιμο μέσω του συστήματος σχολιασμού.