Την υλοποίηση του συγχρηματοδοτούμενου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή έργου “CIVITAS CATALIST” ανέλαβε το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Το έργο εντάσσεται στη θεματική ενότητα «Προώθηση Δημοσίων Επιβατικών Συγκοινωνιών» της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διερευνά τη σύνδεση μεταξύ του Κρατικού Αερολιμένα Θεσσαλονίκης «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» και του τερματικού Σταθμού της επέκτασης του Μετρό προς Καλαμαριά στην περιοχή της Μίκρας μέσα από τη δημιουργία ενός ηλεκτροκίνητου μέσου σταθερής τροχιάς.
Η πρωτοβουλία CIVITAS (CIty-VITAlity-Sustainability) αποσκοπεί στην προώθηση καινοτόμων και βιώσιμων δράσεων και παρεμβάσεων για καθαρότερες και καλύτερες συγκοινωνίες στις πόλεις, με στόχο την βελτίωση της ποιότητας ζωής και της κινητικότητας των πολιτών, με τη χρήση καθαρών μέσων και καυσίμων για τις αστικές μεταφορές. Μάλιστα, το ΣΑΣΘ, συνυπόγραψε, διά του προέδρου του, κ. Π. Παπαϊωάννου, τη σχετική πολιτική διακήρυξη του CIVITAS, με την οποία επιβεβαιώνεται η στόχευση του προγράμματος.
Το συγκεκριμένο έργο αφορά στην εκπόνηση διευρυμένης οικονομικής θεώρησης η οποία θα εξετάσει αφενός την συμπεριφορά των ενδεχόμενων χρηστών του νέου μέσου απέναντι στην εισαγωγή ενός τέτοιου συστήματος μεταφορών όπως το Μετρό, το ελαφρύ τραμ, το Monorail, ή το ULTRa και αφετέρου την επίδραση των συστημάτων αυτών στην ανάπτυξη της περιοχής.
Η όλη προσέγγιση θα βασίζεται σε εκτενή ανάλυση κόστους οφέλους και πολυκριτηριακή ανάλυση, λαμβάνοντας υπόψη τις ωφέλειες από άλλες επενδύσεις, την εξοικονόμηση ενέργειας, τις περιβαλλοντικές βελτιώσεις που θα προκύψουν για την πόλη, την δημιουργία θέσεων απασχόλησης, την αστική ανάπλαση και τέλος την απρόσκοπτη μετακίνηση με τα υπάρχοντα και μελλοντικά συστήματα αστικών μεταφορών της πόλης της Θεσσαλονίκης (Μετρό, τραμ, καραβάκια).
Τα αποτελέσματα της διερεύνησης αυτής και της ανάλυσης της έρευνας θα παρουσιαστούν σε ημερίδα την οποία θα διοργανώσει το ΣΑΣΘ κατά το πέρας του έργου, στις 18 Απριλίου.
Στην ημερίδα θα κληθούν να παραστούν όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς της Θεσσαλονίκης, καθώς και εμπειρογνώμονες των ευρωπαϊκών πόλεων που συμμετέχουν στο CIVITAS.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Θεσσαλονίκη, διαμέσου του ΣΑΣΘ, είναι η πρώτη ελληνική πόλη που εντάσσεται στο πρόγραμμα CIVITAS, λαμβάνοντας παράλληλα Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση.
Το ΣΑΣΘ, ως φορέας υπεύθυνος για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, μέσω του συγκεκριμένου έργου επιχειρεί να δημιουργήσει και να διευρύνει τις επαφές και τη συνεργασία του τόσο με τοπικούς φορείς όσο και με φορείς άλλων Ευρωπαϊκών πόλεων οι οποίες συμμετέχουν στο CIVITAS CATALIST.
Τα αποτελέσματα της διερεύνησης θα αποτελέσουν σημαντικό εργαλείο στα χέρια του ΣΑΣΘ και θα συνδράμουν σημαντικά στο έργο και τον ρόλο που αυτό διαδραματίζει ως εποπτικός φορέας των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη με στόχο πάντα την προώθηση των Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών και τη βελτίωση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Δείτε περισσότερα στο
http://www.civitas-initiative.org/main.phtml?lan=en
Τι είναι βιολογική Γεωργία;;;
Με απλά λόγια, η βιολογική γεωργία είναι ένα αγροτικό σύστημα διαχείρισης το οποίο παρέχει στον καταναλωτή φρέσκα, γευστικά, αυθεντικά τρόφιμα, χωρίς υπολείμματα φυτοφαρμάκων ενώ ταυτόχρονα σέβεται την ισορροπία των οικοσυστημάτων.
Με απλά λόγια, η βιολογική γεωργία είναι ένα αγροτικό σύστημα διαχείρισης το οποίο παρέχει στον καταναλωτή φρέσκα, γευστικά, αυθεντικά τρόφιμα, χωρίς υπολείμματα φυτοφαρμάκων ενώ ταυτόχρονα σέβεται την ισορροπία των οικοσυστημάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
πειτε την γνώμη σας .....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το Biotevma.blogspot.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια των επισκεπτών. Ο σχολιαστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για οποιοδήποτε περιεχόμενο καθιστά διαθέσιμο μέσω του συστήματος σχολιασμού.