Δίδονται σήμερα στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των μαθημάτων, στα οποία εξετάστηκαν σε πανελλαδικό επίπεδο οι μαθητές και οι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου καθώς και οι απόφοιτοι Επαγγελματικού Λυκείου (Ομάδας Β’) για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι :
Στις εξετάσεις προσήλθε το 97,35% του συνόλου των υποψηφίων (84.837 από 87.144 υποψηφίους).
Το 2011 είχε προσέλθει το 98,37% του συνόλου των υποψηφίων (85.478 από 86.924 υποψηφίους).
Φέτος αναβαθμολογήθηκαν, λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή, 36.075 γραπτά (ποσοστό 6,60%). Παρατηρείται δηλαδή μείωση σε σχέση με το 2011. (Το 2011 είχαν αναβαθμολογηθεί 36.538 γραπτά (ποσοστό 6,83%).
Παρατηρείται αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 18-20 (13,50 έναντι 11,09% για το έτος 2011), ενώ υπάρχει μικρή αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 15-18 (18,13% έναντι 18,08% για το έτος 2011).
Αφήστε τα σχόλια σας…. τις απόψεις σας …
Από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι :
Στις εξετάσεις προσήλθε το 97,35% του συνόλου των υποψηφίων (84.837 από 87.144 υποψηφίους).
Το 2011 είχε προσέλθει το 98,37% του συνόλου των υποψηφίων (85.478 από 86.924 υποψηφίους).
Φέτος αναβαθμολογήθηκαν, λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή, 36.075 γραπτά (ποσοστό 6,60%). Παρατηρείται δηλαδή μείωση σε σχέση με το 2011. (Το 2011 είχαν αναβαθμολογηθεί 36.538 γραπτά (ποσοστό 6,83%).
Παρατηρείται αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 18-20 (13,50 έναντι 11,09% για το έτος 2011), ενώ υπάρχει μικρή αύξηση στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 15-18 (18,13% έναντι 18,08% για το έτος 2011).
Για αναλυτικά στατιστικά στοιχεία πατήστε εδώ
Αφήστε τα σχόλια σας…. τις απόψεις σας …
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
πειτε την γνώμη σας .....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το Biotevma.blogspot.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια των επισκεπτών. Ο σχολιαστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για οποιοδήποτε περιεχόμενο καθιστά διαθέσιμο μέσω του συστήματος σχολιασμού.