Τα σχέδια αναπροσαρμογής του δικτύου περιλαμβάνουν δεδομένα όπως:
- Τις επεκτάσεις των συγκοινωνιακών δικτύων των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακός)
- Την αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών ώστε να προσαρμοστούν στις επεκτάσεις των δικτύων σταθερής τροχιάς, γεγονός που δημιουργεί επί πλέον ανάγκες δρομολόγησης λεωφορείων με μεγαλύτερη συχνότητα
- Την αύξηση του πληθυσμού και την πληθυσμιακή μετατόπιση προς νέα αναπτυσσόμενα προάστια.
- Τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πολιτών για υψηλότερο επίπεδο προσφερόμενης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης (συχνότερα δρομολόγια και μείωση του χρόνου αναμονής στις στάσεις, μικρότερες πληρότητες μέσα στα οχήματα, μικρά λεωφορεία στα τοπικά δίκτυα, μικρότερο μήκος περπατήματος προς/από τις στάσεις)
- Τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πολιτών για συγκοινωνιακή κάλυψη προς/από ποικίλους πόλους έλξης των μετακινήσεων και όχι μόνο προς το κέντρο της Αθήνας και ιδιαίτερα προς τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς,
- Την αύξηση του κόστους κατοχής και λειτουργίας ΙΧ αυτοκινήτου
- Την αύξηση του συνολικού αριθμού των μετακινήσεων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ και ο στόχος για αύξηση του μεριδίου των αστικών συγκοινωνιών στις μετακινήσεις αυτές στο 45% του συνόλου στα επόμενα 3 έτη (2013).
- τροποποιήσεις των λεωφορειακών γραμμών που διανύουν μεγάλες διαδρομές και κινούνται στο βεβαρυμένο κυκλοφοριακά κέντρο της Αθήνας με αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων, σύνδεση με τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς και ταυτόχρονη περικοπή του τμήματός της διαδρομής τους που διέρχεται από το κέντρο της Αθήνας
- συγχώνευση γραμμών με παράλληλες ή όμοιες διαδρομές
- περιορισμό και συγχώνευση ορισμένων γραμμών με πολύ χαμηλή επιβατική κίνηση
- ενίσχυση του συνδυασμένου τρόπου μετακίνησης
- βελτίωση των συνδέσεων (μεγαλύτερη συχνότητα, περισσότερα δρομολόγια) προς σταθμούς του ΜΕΤΡΟ και ΗΣΑΠ, άρα βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη και συμβολή στην μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων στο λεκανοπέδιο
- μείωση του λειτουργικού κόστους των αστικών συγκοινωνιών
- το ΜΕΤΡΟ, οι ΗΣΑΠ και το ΤΡΑΜ να είναι η ραχοκοκαλιά της σύνδεσης με το κέντρο της πόλης
- την λειτουργία του νέου σταθμού Μετρό στην Αγία Παρασκευή.
Με βάση τα παραπάνω, οι παρεμβάσεις στο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών που θα εφαρμοστούν από την 1η Ιανουαρίου 2011 είναι οι εξής :
Ονομασία
Είδος επέμβασης
024
ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ –
ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ/ΗΣΑΠ ΑΤΤΙΚΗ
( 024 ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗ - ΣΤ ΛΑΡΙΣΗΣ )
057
ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΑΦΝΗ –
ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ/ΗΣΑΠ ΟΜΟΝΟΙΑ
( 057 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ )
202
ΣΤΑΘΜΟΣ ΔΑΦΝΗ –
ΣΤΑΘΜΟΣ ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
ΝΕΑ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΜΕΤΡΟ
100
ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ –
ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΑΓΟΡΑ
ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ
ΜΟΥΣΕΙΟ - ΑΓΟΡΑ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ
200
( 100 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΚΟΛΩΝΑΚΙ - ΑΓΟΡΑ )
106
ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ –
ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ
ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ - ΦΙΞ
126
ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ –
ΠΑΛ. ΦΑΛΗΡΟ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ
ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ - ΦΙΞ
136
ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ –
ΑΝΩ Ν. ΣΜΥΡΝΗ Β
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ
ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ - ΦΙΞ
137
ΠΛ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ –
ΑΝΩ Ν. ΣΜΥΡΝΗ Α
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ
ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΓΡΟΥ - ΦΙΞ
206
ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ
ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ
237
ΑΝΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΟΦΟΔΟΤΙΚΗ ΣΤΟ
ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΔΑΦΝΗ
Β11
ΠΛ.ΒΑΘΗ - ΙΛΙΟΝ - ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΕΡΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
( ΚΟΙΝΟ ΤΕΡΜΑ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ Α11 )
719
ΠΛ. ΒΑΘΗ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ
ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ
( ΠΛ. ΒΑΘΗ - ΠΑΛΑΤΙΑΝΗ - ΑΓ. ΤΡΙΑΔΑ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ )
403
ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ –
ΑΝΩ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΕΠΙΚΑΛΥΨΗΣ ΤΗΣ
ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΛΕΩΦ. ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΜΕΤΡΟ
ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
447
ΧΑΛΑΝΔΡΙ –
ΑΝΩ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ
ΠΥΚΝΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ ΛΟΓΩ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 403
538
ΚΥΚΛΙΚΗ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ
Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το Τηλεφωνικό Κέντρο 185 του ΟΑΣΑ και στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.oasa.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
πειτε την γνώμη σας .....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το Biotevma.blogspot.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια των επισκεπτών. Ο σχολιαστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για οποιοδήποτε περιεχόμενο καθιστά διαθέσιμο μέσω του συστήματος σχολιασμού.