Σημαντική διάκριση στο 2ο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Εφηβικού Διηγήματος και Ποίησης «Γρηγόρης Πεντζίκης» της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δράμας πέτυχε, με την κατάκτηση του 3ου Βραβείου, η μαθήτρια του 2ου ΓΕΛ Χαϊδαρίου Αναστασία Μάγερα.
Ο Διαγωνισμός απευθυνόταν σε μαθητές/τριες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κάθε μαθητής/τρια Γυμνασίου, Λυκείου ή ΕΠΑΛ μπορούσε να λάβει μέρος με ένα (1) ποίημα, ανέκδοτο και αδημοσίευτο, γραμμένο με ομοιοκαταληξία ή με ελεύθερο τρόπο, μέχρι τριάντα στίχους, στην ελληνική γλώσσα και θέμα ελεύθερο.
Το σχολείο μας (2ο Λύκειο Χαϊδαρίου) συμμετείχε με ποιήματα τριών μαθητών: της Αναστασίας Μάγερα, της Φένιας Μεντεσίδου και του Παναγιώτη Μπενέα. Από ένα σύνολο πεντακοσίων τριάντα πέντε (535) συνολικά συμμετοχών, η Αναστασία Μάγερα κέρδισε με το ποίημά της «Μνήμη φωτογραφική» το 3ο βραβείο στην κατηγορία «Εφηβική ποίηση» και απέδειξε περίτρανα πως «είμαστε ακόμα ζωντανοί στο σκοινί…».
Η απονομή των βραβείων του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί σε ειδική εκδήλωση αφιερωμένη στο διαγωνισμό την Τετάρτη 07 Μαΐου 2014 και ώρα 18:30 στο Αμφιθέατρο του Διοικητηρίου Δράμας, με ζωντανή αναμετάδοση (live streaming) από σχετικό σύνδεσμο της ιστοσελίδας της ΔΔΕ Δράμας (www.didedra.gr). Συν Θεώ, όλη η ομάδα των συμμετεχόντων θα βρίσκεται εκεί συμμετέχοντας στη χαρά της Αναστασίας και της οικογένειάς της, που είναι και δική μας χαρά: των συμμαθητών, των καθηγητών και της τοπικής κοινωνίας.
Αξίξουν πραγματικά συγχαρητήρια, στους μαθητές μας που μέσα από τα κείμενά τους αγωνίζονται, διεκδικούν, ονειρεύονται. Ξετυλίγουν ανθρώπινα συναισθήματα και μας καθιστούν κοινωνούς προσωπικών βιωμάτων… Ανοιχτό παράθυρο να φυσάει δροσερό αεράκι, να χαϊδεύει την κατήφειά μας και να ξυπνάει τη διάθεση για ζωή! Φυλλομετράμε μαζί τους σελίδες της φυγής, του ονείρου, της παιδικότητας, της ψυχής μας «…Κι ας ήταν η αντίστροφη μέτρηση προτού ξεκινήσει το φιλμ της ζωής, στιγμιότυπο φωτογραφικό που παρεμβάλλεται στα δυσαναπλήρωτα κενά της…»
Προσθέστε το σχόλιό σας…. την άποψή σας …
Ο Διαγωνισμός απευθυνόταν σε μαθητές/τριες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Κάθε μαθητής/τρια Γυμνασίου, Λυκείου ή ΕΠΑΛ μπορούσε να λάβει μέρος με ένα (1) ποίημα, ανέκδοτο και αδημοσίευτο, γραμμένο με ομοιοκαταληξία ή με ελεύθερο τρόπο, μέχρι τριάντα στίχους, στην ελληνική γλώσσα και θέμα ελεύθερο.
Το σχολείο μας (2ο Λύκειο Χαϊδαρίου) συμμετείχε με ποιήματα τριών μαθητών: της Αναστασίας Μάγερα, της Φένιας Μεντεσίδου και του Παναγιώτη Μπενέα. Από ένα σύνολο πεντακοσίων τριάντα πέντε (535) συνολικά συμμετοχών, η Αναστασία Μάγερα κέρδισε με το ποίημά της «Μνήμη φωτογραφική» το 3ο βραβείο στην κατηγορία «Εφηβική ποίηση» και απέδειξε περίτρανα πως «είμαστε ακόμα ζωντανοί στο σκοινί…».
Η απονομή των βραβείων του διαγωνισμού θα πραγματοποιηθεί σε ειδική εκδήλωση αφιερωμένη στο διαγωνισμό την Τετάρτη 07 Μαΐου 2014 και ώρα 18:30 στο Αμφιθέατρο του Διοικητηρίου Δράμας, με ζωντανή αναμετάδοση (live streaming) από σχετικό σύνδεσμο της ιστοσελίδας της ΔΔΕ Δράμας (www.didedra.gr). Συν Θεώ, όλη η ομάδα των συμμετεχόντων θα βρίσκεται εκεί συμμετέχοντας στη χαρά της Αναστασίας και της οικογένειάς της, που είναι και δική μας χαρά: των συμμαθητών, των καθηγητών και της τοπικής κοινωνίας.
Αξίξουν πραγματικά συγχαρητήρια, στους μαθητές μας που μέσα από τα κείμενά τους αγωνίζονται, διεκδικούν, ονειρεύονται. Ξετυλίγουν ανθρώπινα συναισθήματα και μας καθιστούν κοινωνούς προσωπικών βιωμάτων… Ανοιχτό παράθυρο να φυσάει δροσερό αεράκι, να χαϊδεύει την κατήφειά μας και να ξυπνάει τη διάθεση για ζωή! Φυλλομετράμε μαζί τους σελίδες της φυγής, του ονείρου, της παιδικότητας, της ψυχής μας «…Κι ας ήταν η αντίστροφη μέτρηση προτού ξεκινήσει το φιλμ της ζωής, στιγμιότυπο φωτογραφικό που παρεμβάλλεται στα δυσαναπλήρωτα κενά της…»
Προσθέστε το σχόλιό σας…. την άποψή σας …
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
πειτε την γνώμη σας .....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Το Biotevma.blogspot.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια των επισκεπτών. Ο σχολιαστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για οποιοδήποτε περιεχόμενο καθιστά διαθέσιμο μέσω του συστήματος σχολιασμού.