Κατάλογος σελίδων BIOTEYMA_blog ΒΙΟΤΕΥΜΑ Τρόπος Ζωής Ποιότητα Ζωής: "ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ" παιδικό βιβλίο της ΡΑΝΙΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΡΗ
Τι είναι βιολογική Γεωργία;;;

Με απλά λόγια, η βιολογική γεωργία είναι ένα αγροτικό σύστημα διαχείρισης το οποίο παρέχει στον καταναλωτή φρέσκα, γευστικά, αυθεντικά τρόφιμα, χωρίς υπολείμματα φυτοφαρμάκων ενώ ταυτόχρονα σέβεται την ισορροπία των οικοσυστημάτων.

Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

"ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ" παιδικό βιβλίο της ΡΑΝΙΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΡΗ

Κυκλοφόρησε το βιβλίο της Ράνιας Μπουμπουρή "Οι γονείς μου"  από τις Εκδόσεις Ψυχογιός, σε εικονογράφηση της Χρύσας Σπυρίδωνο
 μαμά μου… ποτέ δεν έχει πάει για εξερεύνηση μακριά στον Βόρειο Πόλο, αλλά μετακινεί τον τριθέσιο καναπέ άμα χάσω ένα τουβλάκι ή έναν βόλο.
Ο μπαμπάς μου… ποτέ δε βρήκε για τη ρύπανση κάποια σπουδαία λύση, αλλά πάει τα σκουπίδια για ανακύκλωση όταν ο κάδος μας γεμίσει.
Οι γονείς μου… δεν είναι σούπερ ήρωες γενναίοι, φοβεροί και τρομεροί, αλλά είμαι ο δικός τους θησαυρός κι είναι οι δικοί μου θησαυροί.  



Ημ. Έκδοσης : 06/03/2014
Σελίδες : 40
Ηλικία : 0-3,3-4,5-6

Το βιβλίο της ΡΑΝΙΑΣ ΜΠΟΥΜΠΟΥΡΗ "ΜΙΑ ΤΡΕΛΗ ΤΡΕΛΗ ΑΛΦΑΒΗΤΑ"
Περισσότερα για τα βιβλία της Ράνιας Μπουμπουρή εδώ

Δείτε εδώ άλλες σχετικές αναρτήσεις για το παιδικό Βιβλίο

Δείτε εδώ άλλες αναρτήσεις για τα βιβλία της Ράνιας Μπουμπουρή


Προσθέστε το σχόλιό σας…. την άποψή σας …
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

πειτε την γνώμη σας .....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το Biotevma.blogspot.gr δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τα σχόλια των επισκεπτών. Ο σχολιαστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για οποιοδήποτε περιεχόμενο καθιστά διαθέσιμο μέσω του συστήματος σχολιασμού.